Förbättrad hälsa

2009-07-22 / 18:30:37
Idag har jag varit på osykhuset på min veckliga (heter det så?) kontroll och möte.
Vi kom fram till att det på dessa tre veckor som det gått sen jag började med dom nya tabletterna, har visat stor förändring i mitt liv.
Jag har bätte struktur och koll. Och framförallt, det jag planerar får jag gjort. Flrut planerade jag massa och orkade sedan inte utföra det. Men nu tror jag att vi är på rätt spår. Jag är mycket gladare och orkar ta mej an saker och ting. Tycker att det är lättare att vara ute bland folk och mår allmänt bättre. Hoppas det kan vara rätt nu och att jag kommer få lättare att leva med mina symtom.


Och detta med fotograferingen, tror att hela den grejen var super för mitt självförtroende. Känner mej lite mer självsäker efter att ha sett några smakprover från fotografen. Detta har stärkt mej jätte mycket. Att jag faktiskt våga vara med på detta trots mitt kassa självförtroende och min sociala fobi. Är stolt över mej själv och det ska bli kul att få visa upp bilderna sedan när dom är klara.
Ser fram emot nästa fototagning med Herr Böwes =) Hoppas han känner likadant.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: