Fått kattungar 12/6

2009-07-12 / 13:12:16
Jaha, då visade det sej ännu mer att mina djur inte är normala =)
Kattis, som absolut inte skulle kunna få ungar pga att hon var så kallad tvekönad. Hon ska inte ha någon livmoder. Hon smet en dag och var borta. Man var ju ganska lugn, för hon är ju den som absolut inte skulle vara någon fara med.
Tjii fick jag, för 4 veckor senare hittar jag henne i garderoben födandes. En av ungarna var redan ute medans den andra var på väg. När hon äntligen fått ut den andra så slappnade hon av mer och det märktes att ingen mer va påväg.
Kan lägga till att under denna stunden har jag halvt dött av panik =)

Men nu har hon iaf ungarna och även om det inte var planerat så är jag så himla glad över att ha fått dom ♥

Vi har döpt dom till Parvel och Mini.
Dom är nu 4 veckor gamla och börjar busa lite smått. För varje gång man går upp till dom så har dom lärt sej saker mer och mer.
Har inga bilder när dom var nyfödda på denna datorn, men här kommer iaf några när dom är några veckor.
Parvel är den ljusare lite större. Han ser ut som en tiger och beter sej som en åxå =)
Mini är lite mörkare i färgen och lite mer försiktig av sej. Hennes ögon är helt bedårende.







Har lite nya bilder som jag inte tagit ur kameran än som jag kommer att lägga ut senare. På dessa bilderna är dom 2½ vecka gamla. Dom första bilderna är på Mini och dom sista på Parvel.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: