Äntligen lite sol igen

2009-07-17 / 13:38:32
Tjoo
Så har solen kikat fram lite igen då. Skönt att det inte bara regnar.
Idag har vi haft mormor och morfar på besök. Dom va lite nyfikna på kisseungarna. Får väl se om dom vill ha en sen om några veckor =)

Älsklingen är iväg och vattnar blommorna hemma hos far hans som vart bortrest. Antar att hälften av blommorna redan dött =)

Har inte haft nå speciellt för oss dom senaste dagarna utan mest tagit det lugnt. Jag har vart in till sköterskan på möte och sedan har vi vart och små shoppat lite. Annars har det vart lugnt.
Har hunnit prova en av dom nya sadlarna jag lånade hem till Gino. Får se om jag provar en annan idag. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den jag prövade. Den satt nog ganska bra men tycker inte att det var tillräckligt bra. Sen var den helt ny och stel och inte det minsta inriden och det kändes jobbigt och stelt. Vill nog ha någon som är lite mjukare och ingnuggad =)

Väntar fortfarande med spänning på fotona från fototagningen. Ska bli spännande att se dom. Hoppas att man gjorde sej lite vacker på nån av alla bilderna som togs iaf =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: