GOTT NYTT ÅR!!!!! *bättre sent än aldrig*

2009-01-05 / 17:17:23
Hejsan!
Hoppas ni alla hade en trevlig nyår.
Vår blev väldigt lugn eftersom hundarna är så rädda för smällare. Så man ville vara med dom.
Så vi hade en myskväll hemma hos paranteserna med mat och cider.
Hundarna var ganska lugna under kvällen men när klockan började närma sej slaget så drog dom igån lite mer. Men värst var det väl för Julia som låg under sängen och hyperventilerade. Hon är verkligen helt skräckslagen.
Så vår nyårsafton var väldigt lugn som sagt. Men jag tyckte det var skönt som tusan.

Några dagar efter var vi hem till Johans pappa och Britten och käkade lite mat. Hade jätte trevligt och mysigt där åxå.

Hoppas att ert 2009 kommer att bli ett jätte bra år.
Ska ta och skriva en liten kortfattad berättelse om mitt 2008 men först ska jag norpa lite informations material från min vän Monas blogg *fniss*

Så det återkommer jag med senare.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: