God morgon Bloggvärlden

2009-01-26 / 07:07:51
*gäsp*
Morrn morrn!
Nu fick ni en chock va? Inte varje dag som jag är uppe så här tidigt.
Och sen har jag ju varit så dålig på att blogge nu jätte länge åxå. Så jag behöver kankse hela dagen på mej att skriva ikapp allt
Har kört utan sömnisar i en vecka nu. Så jag har spenderat förra veckan helt vaken. Bara sovit lite på morgonkvisten. Och då smyger sej mardrömmarna på. Så då är jag hellre vaken.
Skulle kunna dra kortfattat om vad jag gjort under denna tiden jag inte bloggat. Men vet inte om jag kommer ihåg allt.
Vi va till Linköping och hämtade hem Johans bil för nån vecka sedan. Så nu är Rs6an hemma igen. Så det blev en liten road trip den dagen iaf.
Var inte på hööks där i linköping, men blev lite besviken på att den var så liten.

Efter detta har vi väl inte gjort något speciellt.
Jag har börjat på arbetsterapi. Och hoppas på att det ska hjälpa mej att hanskas med mina hinder. Var där förra veckan och ska dit idag igen. Lite kul att få hjälp med hur jag tänker och hur jag bör tänka. Och så ska vi jobba på all min stress och panik.

Jag har börjat lösa korsord åxå Det är väl kanske inte min grej riktigt, men det får min hjärna att arbeta lite..
Så det är en ny sysselsättning jag fått.
Sen är det ju semel tider. Så jag äter rätt många sånna om dagen. De gäller att ligga i för att gå upp i vikt.
Djuren tar jag i ett annat inlägg sen. För det är väl där det hännt mest, även om det är lungt där åxå.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: