Alla mina djur =)

2009-01-26 / 07:30:31
Så, då ska vi se vad som hänt på mitt lilla zoo då
Katterna går på bantning, jag iaf två av dom. Så jag har inskaffat en del hjälp medel till detta. Så nu leker jag lite med dom varje kväll och förhoppningsvis så kan dom kanske gå ner iaf lite i vikt. Siri och Smöla väger mer än Harry. Harry är ju iofs en vääldigt liten hund, men ändå.
Hundarna är väl som dom brukar. Lukas är lika hungrig och Harry är liga sinnig. Och Pim är lika mammasjuk
Väntar fortfarande på att alla tester ska tas på Pim. För i nuläget vet jag fortfarande inte vad som är fel på honom. Jätte jobbigt ju. Ska ringa kliniken i veckan och boka ny tid.
Men i övrigt är hundarna pigga och glada och älskar att vara med i stallet och busa i den lilla snö vi har.

Så till hästarna då. Har varit lugnt på ridfronten nu nån vecka igen. Har inte alls varit motiverad. Men i stället har det blivit massa mer pyssel med mina godingar.
Jumjum har fått lite små sår och skråmer efter att Gino försökt äta upp honom i hagen. Men inga värre grejer har det varit. Hoppas att det kan bli lite finare väder under veckan så jag kanske känner mej piggare och vill ut med grabbarna.

Har köpt riktiga klippgrejer till Lukas. Så jag ska försöka klippa honom själv och spara in dom där 400 det kostar att lämna in honom. Så ett gäng med saxar blev det och tovutredare. Fattar inte hur han får tovor så fort.
Ja, de är väl inte så mycket som hade hänt på djur fronten heller då =)
Återkommer senare i dag när jag varit på arbetsterapin.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Hej vännen! Jag har varit seg med att läsa bloggar nu på sista tiden.

Hittade hit igen, vad bra att du får hjälp och mår bättre. Arbetsterapi lät ju rätt spännande. :)



Hoppas att allt är någorlunda bra med dig,här är allt som vanligt igen, efter två års helvete.

Hoppas att allt fortsätter som det ska, för oss båda.

Det kommer en liten hundvalp in i våra liv den 8 Feb. En liten Leona! ♥ Jag och pappa kör delad vårdnad på bägge hundarna så alla blir nöjda. ^^



Kram på dig vännen

Kommenterat - 2009-01-28 / 13:00:49  | URL - http://www.freewebs.com/lilltrollet/
Postat av: Bodil

Hej!

Jag tänkte höra om du fortfarande behöver hjälp i stallet? Hör av dig i så fall! :)

Kram

Kommenterat - 2009-01-28 / 15:03:23  | URL - http://bodil.devote.se
Postat av: Mona

Kul att se att du är tillbaka :)

kram

Kommenterat - 2009-01-30 / 00:41:06  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: