Varg i forshaga?? På min gård??

2009-02-05 / 15:04:55
Detta tassavtryck är vad jag möttes av på min gård förut.
Snöade inatt så detta har blivit kvarlämnat under natten/morgonen

Vad det nu är som spatserat runt på min gård har gått utanför hundhagen (alltså inte mina hundar)
Spåren går runt lite på gården och varelsen har även pinkat på hundhagen.
Mina hundar har inte varit på den sidan av staketet på väldigt länge.
Hur stor är chansen att det faktiskt är en varg som gått på min gård? Eller bara en stor hund som varit på rymmen??
Rädd är jag iaf. Vill inte ha en sån granne
Kommentarer!
Postat av: vanimelde

huwa!



vi hade varg nere vid sjön förra veckan, ca 200 meter från huset. aldrig kul om det är så men inte omöjligt, många vargar i värmland nu.



föresten!! kolla in på min nya hemsida!!!

www.gryning.nu



kraaaaaaaaaaaam!

Kommenterat - 2009-02-09 / 18:51:35  | URL - http://www.gryning.nu
Postat av: Suzz

SHIT! Det ser verkligen ut som en vargtass. Häftigt tycker jag :)

In i min blogg & ta utmaningen med dig ;)

Kramis!

BTW så sknar vi dig i Tinget oxå!

Kommenterat - 2009-02-13 / 21:24:50  | URL - http://suzzter.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: