Torsdag em-- Varit på jobbet

2009-02-28 / 06:59:08
Hejsan !
Idag har jag varit och hälsat på, på mitt gamla jobb. Va inte så jobbigt som jag först trodde. Så det lilla mötet med chefen gick så bra så. Synd att han inte kommer att vara kvar när jag kommer tillbaka.
Den lilla stund jag har och se nya chefen så verkar han väldigt bra iaf. Trevlig och glad. Får väl boka in ett möte med honom åxå sen när det lugnat sej lite.
Tror iaf att det kommer att bli så bra så i slutändan =)

På em tog jag mej ett träningspass med Gino. Tog väldigt lång tid innan jag hittade gasen som vi tydligen tappat någonstans. Men efter långt och slitsamt trågglande så hittade vi att den där gasen. Den låg bakom den farliga snögubben med huggtänderna.
Men lite lagom efter att vi hade hittat denna så höll lilla jag på att svälta ihjäl. Så turen bestom mest av slöa sej framåt....tjoohooo....speeedad som tusan.... Öhh nu går vi in =)

Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Suzz

Han ääääär så vacker din Gino!!!!!!!

Kommenterat - 2009-03-02 / 08:39:21  | URL - http://suzzter.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: