Psyktestet...

2009-02-19 / 15:23:02
Fick ju förfrågan om att vara med på ett test.
Har egentligen ingen koll på vad det kallades. Men någon form av undersökning var det iaf.

Psyktestet gick nog bra.  Tror jag...
Men jag kan säga att efter detta så hatar jag blåa fyrkanter, röda fyrkanter, blåa cirklar och röda cirklar.
I 20 min fick jag sitta och titta på dessa figurer ploppa upp och jag skulle trycka på en knapp när samma visades fler gånger i rad. i 20MINUTER!!!!
Gick bra i ungefär 3, sedan tappade jag allt va koncetration innebär. Det kröp i mej och jag ville ta datorn och kasta ut den p¨å fåglarna som jag hittat på utsidan.
Efter 20 min kläcker den snälla damen. Jag är impad av att du genömförde hela testet... VA!!!??? Kunde jag ha avbrutit??
Efter detta va ju min hjärna borta, men tror inte att det va färdigt med den tortyren ICKE!
Efter det fick jag 5 formulär där jag skulle kryssa i hur jag va som barn, tonåring som vuxen och hur jag är nu och i arbete.
Körde min vanliga teknik, skyndar mej så eländet snart är slut.

OJ va snabb du är! (jag nickar belåtet)
Då går vi över till dom muntliga frågorna

19 19 19

Ja och den sista halvtimmen frågade hon mej frågor om mitt liv. Ni kan ju tänka er hur svaren blev på dom. (för övrigt jäkligt roliga fåglar på utsidan)
Jag svarade och mitt i meningar glömde jag bort vad jag pratade om och försökte med stil att leta mej tillbaka till ämnet.

Kan lägga till att innan mötet virrade jag runt i stan i 45 min för att få parkering. Vilket slutade i att jag hamnade på lastzoon 3 Men jag stegade ut att min bil säääkert stod 20 meter från den *visslar*

Jaja, som tack för att jag deltog fick jag hela 50kr i rese ersättning. *fnörf* den gick ju åt att hitta parkeringen. Och en triss lott. Va tror ni jag vann??? ja men visst..... INGENTING.

Vad har jag lärt mej då? Att jag verkligen har ADHD, att min hjärna inte orkar allt för mycket (läs ingenting)
Och att det finns fint fågelliv i karlstad
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: