Lördag Morgon

2009-02-28 / 07:15:18
Tjoo!
Hade ju tänkt mej att ta sovmorgon idag och verkligen sova ut. Så blev det onekligen inte. Va ut med hundarna kl 6 sen kunde jag inte somna om. Så nu sitter jag här och pecker data istället =)
Har inga direkta planer för dagen än. Får väl se vad herrn vill hitta på när han vaknar. Har kvällsfod i stallet så jag vill inte vara där allt för tidigt. Men samtidigt så behöver Jumjum skrittas och Gino gå ett pass så jag måste ju vara där innan det bli bäcksvart ute.
Men jag tänker att vi åker in till La Stada en sväng innan. Måste ha olja till hundarna och kattsand. Sen är det ju alltid trevligt att få träni min socialafobi lite =)

Började ju med remeron för ganska precis 1 vecka sedan. Under den veckan har jag nu gått upp 2kg!!! 2kg Fatta va gött!!!
Och inte har jag fått några panikattacker av den än heller, peppar peppar.
Fortsätter jag att öka såhär i vikt så kommer jag nå min målvikt lätt på 2 veckor. Och tar jag gärna några kilo till när jag ändå är i farten =)
Ne, man kanske ska försöka sova lite till.
Hörs senare!
Ha en bra dag!
Kram♥

Min Älg och jag =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: