Idag är det Torsdag

2009-02-26 / 11:30:39
För er som inte redan visste det =)
Sitter här och försöker lära mej hur facebook fungerar. Vet inte riktigt om det är grejen för mej. Är nog så att jag är för trög. =)
Börjar bli lite spännd inför mötet med chefen som jag ska på sen. Men det kommer säkert gå bra och jag kommer tycka att jag var löjlig över att jag oroar mej så.

Helt glad är jag åxå för jag fick nyss väldens sötaste sms från Johan. Han är ju så himla underbar älsklingen min ♥
Vill alltid vara hans.

Hundarna ligger i soffan och tycker nog att jag är jätte tråkig när jag bara sitter här. Men dom ska få komma med till stallet senare i em så dom får springa av sej lite.
Pims öga ser fortfarande bra ut och jag hoppas att det inte blir värre.
Men har hittat ett litet sår under andra ögat åxå nu. Nedrans hund som inte kan va mer rädd om sina ögen. Får nog fixa skyddsglasögon till honom =)
Ne, nu ska jag ta mej något att äta.
Skriver nog i kväll om hur det gick på mötet.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: