Härlig vinterdag i stallet!

2009-02-19 / 14:48:01
I helgen hade vi det jätte mysigt uppe i stallet. Solen sken och vädret var verkligen underbart.
På lördagen var vi först ute i hagen hos hästarna och busade med dom.
Sedan lekte vi med hundarna ute på fältet innan vi tog oss en härlig promenad med dom.
Även söndagen var ju underbar så vi var i stallet ett bra tag då åxå. Promenerade med hundarna och så red jag Jumjum en stund på fältet. Hur skönt som hellst att komma upp på hästryggen igen. Blir så glad varje gång jag har orken att rida.
Provade barbacka sadeln på Jumjum för första gången.
Var väl inte lika bra som på Gino eftersom Jumjum är aningen skuttigare och piggare än Ginosen. Så jag fick använda magmusklerna jag inte har ganska mycket =)
Tyvärr så gled vojlocken åt sidan under passet så bilderna ni kommer få se blev lite tokiga pga detta.
Så här kommer ett gäng med bilder från helgen.
Som vanligt klickbara.
Börjar med lördagen då =) (ganska lågiskt)
Va som sagt ute i hagen hos hästarna och busade med dom. Gino tog dock inte detta så allvarligt, men för Jumjum va det fullt allvar med att springa och busa =)



















Så, det var hästarnas bus i snö solen.
Tänkte att jag gör ett nytt inlägg för hundarna så dom bilderna kommer snart =)
Kram♥

Kommentarer!
Postat av: Suzz

Gino är så jävla vacker!!!!!!!!!!

Kommenterat - 2009-02-20 / 12:31:05  | URL - http://suzzter.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: