Återbesök med Pimps öga.

2009-02-19 / 15:36:18
Igår var vi iväg på sista ögon kollen på Pim.
Allt ser mycket bättre ut. Dock kommer han alltid att ha ärret på ögat. Inget som bryr mej, men ska han ställas ut behövs läkarintyg.
Skulle fortsätta med ögondroppar och cortison ett tag till. Vilket givetvis drar ut på allergitesterna ännu mer.
Fick en riktigt bra veterinär denna gången.
Och detta tyckte även Pim va bra.
Hon litade på att han bara mummlade och inte skulle bitas. Så han slapp den hemska munkorgen. Detta var verkligen jätte bra. Genom att hon var så säker så blev även Pim mycket säkrare.
Han var jätte duktig under kollen och skötte sej även ganska bra i väntrummet.
Bytte ut honom till Harry en stund under tiden jag väntade på att räkning och försäkring skulle fixas.
Så lilla Harry fick lite träning inne i väntrummet han åxå.
Han var imponerande duktig. Lugn och hur söt och snäll som hellst.
satt och kikade nyfiket på alla djuren, men inte ett ljud gjorde han ifrån sej.

Nu får vi väl även hålla tummarna för att Pims öga inte grummlar till sej under nertrappningen av medecinen.
och att allergiutredningen snart kan fortsätta.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

Tack gumman, du är så snäll! förlåt att jag inte svarade på ditt sms. Svarar här istället. Jag och fredrik är tillsammans än och de går jätte bra ! Önskar jag kunde säga vem den där tjejen är, men hon läser nog din blogg också. Vi tre har ju något gemensamt nu.. vi hörs på telefon nån dag!

kram

Kommenterat - 2009-02-24 / 11:11:05  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: