Ännu en helg förbi..

2009-02-23 / 11:24:14
Så var det måndag igen då. Inget jag märkera av så mycket iofs.
Helgen har varit lugn, vi har varit ute i stallet lite och busat med hundarna. Har dock inte blivit någon ridning.
Jag har börjat med dom nya tabletterna så jag är väl lite dåsig för detta. Men än så länge har jag inte mått superdåligt av dom.
I fredags var jag ju på arbetsterapin igen. Vi hade så kul jag och goa M. Hon kikade lite i min blogg och fick även läsa om mitt roliga psyktest som jag kallar det =)
Hoppas att hon även läser detta. För jag är mycket stolt över att berätta att jag ringde min chef direkt jag kom hem från henne. Hon gav mej lite mod till att våga och det gjorde jag *sååå stålt*
Så nu har jag ett möte inbokat med chefen under veckan. Väldigt blandade känslor har jag runt detta givetvis. Tycker verkligen att det är jätte jobbigt att gå dit. Men samtidigt är det ju bra att jag tar tag i mina rädslor.
Tackar iaf Monika som gjorde att jag vågade ringa.

Annar har det inte hänt så mycket under helgen. Känns som att jag ätit större delen av den =) Men det hör väl till nu när jag äter dom tabletterna som jag gör. Jag har som mål att gå upp iaf 5kg tills jag ska till sköterskan igen. Kämpa kämpa.

Det är riktigt skönt nu när alla djuren är någolunda friska åxå. Kan slappna av lite mer. Pim ser jätte bra ut i ögat och jag tvivlar starkt på att det kommer att bli värre med just den grejen igen.
Nu får *pip* mina djur se till att hålla sej friska så inte jag behöver bli mer sjuk och utbrännd.
Det tar ju som sagt väldigt hårt på mej med sjuka älsklingar och jag kanske förstorar upp skadorna väldigt och blir stressad av hur det ska gå med dom. Och sedan ännu mer stressad över att alla pengar jag har går till veterinären.
Denna månaden vill jag ha några kronor över så jag kan unna mej själv någon liten sak. För det var evigheter sedan.
Men jag klagar inte... Jag älskar mina ögonstenar och kosta vad det kosta vill. Jag ska alltid se till att dom får rätt behandling.
Nu ska jag gå å ta mej en lite sen frukost =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: