Ändring av mediciner....igen *suck*

2009-02-19 / 15:30:20
Jaha, då var det dax igen.
var och träffade doktorn och sköterskan i måndags.
Gjorde dom vanliga testerna. Sedan satt vi och pratade.
Kom väl fram till att medicinen inte svarar som den borde.
och jag sover grymt dåligt och oroligt.
Vill ju att tabletterna ska få mej att stänga av hjärnan lite. Och även få mej att må bättre psykiskt.
Beslutet som togs är att jag ska sätta till en medicin till. Ungefär samma som remeron. Denna ska förhoppningsvis göra att jag sover bättre och att jag får större matlust och ork.
Om nu inte detta hjälper så ska concerttan bytas ut mot ritalin.
Om inte det heller funkar vet jag inte vad som ska göras.
Något måste ju bli bättre iaf. Vill ju komma någonvart och få må bättre.
Ska börja med den nya i helgen tänkte jag.
Bara att hålla tummarna
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: