Söndag och morgonpigg

2009-04-26 / 09:53:39
Morrnmorrn!
Så va söndagen här igen då. Jag har varit vaken sedan halv 8 och är väldigt pigg =) Så nu sitter jag här vid datorn och väntar på att älsklingen ska vakna till åxå.
Igår kväll invigde vi nya inmurade grillen. Byggde ju muren förra sommaren men igår var det första gången vi använde grillen. Maten gick helt klart att äta =)
När vi åt satt vi och kikade lite på tv innan vi flyttade in till sovrummet för att se på film. Har svaga aningar om att jag somnade =) Så älsklingen stängde nog av tror jag.
Va väl så trött efter den fartfyllda dagen.
Tror inte att vi har några direkta planer för dagen. Ev fixa katthagen så inte Kattis rymmer hela tiden. Sen ska vi väl till stallet.
Ska se om Pingen vill ha med mej in så vi kan fixa en ny mobil till honom. Eller om det blir nästa helg.
Hoppas att mina nya fälgar till bilen kommer i morgon. VILL HA NU!! =) Tror bilen kommer bli riktigt snygg.

Va tror ni om dessa? =)
Haha, nej riktigt så stora ska dom ju inte va. Blir lite trångt där =)
Men sånna här tror jag det blev tillslut.
Lika som Johan har på golfen men inte svarta.

Tror att det kommer att bli riktigt snyggt iaf.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: