Solar i stallet

2009-04-01 / 17:37:25
Hejhopp! Nu sitter jag uppe i stallet i en solstol och har det skönt. Tänkte att jag kunde utnyttja internet på mobilen lite :) är verkligen jätte härligt har uppe nu. 35 grader har jag det här i stolen :) har varit ute och ridit hem pigg jumjum. Blev lite konfis träning för oss båda idag :) men riktigt skönt att komma ut i solen. Nu har jag lite problem här, en spindel spatserar på min stol. Hatar dom!! Så nu är den borta. Hundarna har det lika skönt som mej här ute. Ligger här på en filt och solar dom Åxå. Nej nu ska jag fixa lite med Gino och sedan se om min älskling tänkt komma hit. Han byter däck på sin bil. Hoppas det inte kommer mer vinter då :) nu får det iaf va färdigt latat. Syns väl kanske igen sen när jag är hemma igen. Kram
Kommentarer!
Postat av: ie

Låter som en trevlig stund i stallet!!

Kommenterat - 2009-04-01 / 20:59:13  | URL - http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

Kommenterat - 2009-04-05 / 12:31:35  | URL - http://www.arntyochmirry.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: