Ny rosa mobil inskaffad =)

2009-04-25 / 16:48:12
Tjoo!
Idag har vi varit på lite sitesajing  på bergvik. Va först in och köpte hästvat sedan åkte vi runt lite ute vid i2 marten men kom fram till att vi skippar att gå in där. Så vi åkte till en ej att rekomendera mobilsäljare (nämner inga namn. Och skulle iaf kolla på en mobil. Men den jag ville ha fanns inte till telia utan va låst till 3 säger den grabben. *mutter*
Åker vidare till en annan mycket bättre affär där jag minnsan kan få den mobil jag vill ha utan att byta till 3. *fnörf*
Så tillslut fick jag ju den jag ville ha iaf =) Och bara färgen gör ju hela mobilen =)

Sedan tog vi en tur in till djuraffären på ilanda och köpte mat och ett nytt trähus till degusarna. Dom verkar tycka att det var kul att få nått nytt att gnaga på =)
Igår upptäckte vi att det är 6 små ungar åxå. Får väl se om det dyker upp några till =)
I affären sa dom att det är vanligast med 3-4st. Men vi är ju ingen vanlig familj =)
Inne i affären var det två söta Harrysar åxå. Men dom var lite mer sociala och tysta än Harry =) Och den ena var såå glad när jag pratade med den.
Lukas upptäckte idag (7månader senare) att vi har råttor i en bur *fniss* Vet inte hur han kan ha missat dom så länge. Men han stod där och var helt fashinerad över dom =) Storsvarten är lite seg så =)

Så ny har vi kommit hem och tar det lite lugnt innan vi ska åka till stallet.
Innan stan tog vi en långpromenad med hundarna. Och lite extra träning med Pim.

Kan meddela att bilen blev såld igår åxå. Gick fort där =) La ju ut annonsen igår em och några timmar efter var den såld. Bara båten kvar då =)

Ikväll blir det nog att inviga den nya grillen åxå. Är ju så härligt väder.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: