Degusungarna 1 dag gamla

2009-04-21 / 12:54:44
Tjoo!
Idag är hårbollarna en dag gamla. Har fortfarande inte velat kika för mycket på dom. Så antalet är jag fortfarande inte säker på. Men jag tycker dom är såå himla söta, det är jag helt säker på =)
Vill ju att dom ska komma ut ur boet så jag kan se dom lite bättre. Men än så länge kravlar dom mest inne i sin gömma.

Idag passar jag Jullan åxå. Så det är fullt här i sängen =)

Hoppas att fälgarna till min bil kommer snart åxå. Beställde i söndags så dom borde ju komma nu i veckan iaf. Va fin bilen kommer att bli =) Sen ska rutorna tonas i morgon. Det skulle älsklingen åka iväg och göra. Så imorgon kör jag en Audi Rs6 =) Och vilken otur att det var just i morgon som jag ska in till stan så jag måste köra lite extra med den *hihi*
Men problemet blir väl när jag ska parkera med den stora kolossen till bil. Vet ju vilka problem jag hade med golfen och det är ju en liten bil. Men det ska nog gå bra =) Vill ju inte göra älsklingen orolig om han läser detta *fniss*
Kram
Kommentarer!
Postat av: Johan Älsklingen

Jag är inte de minsta nervös över att du har min bil idag =) Ett år idag åxå! =) love u babe!

Puss

Kommenterat - 2009-04-22 / 15:58:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: