1 år med min Älskling!

2009-04-23 / 15:19:35

Igår firade jag och min Prins ett år tillsammans!
Sista 6 månaderna har gått så himla fort.
Älskar honom mer och mer för varje dag som går. Helt underbar är vad han är♥
Tyvärr vad det ju vardag igår så vi hade ju inte så mycket tid för varandra. Men det får vi ta igen i helgen.
Min bil var in på toning av rutor igår och detta fick jag som pressent av honom. Så go!
Lilla jag skulle bjuda på mat och mys, men han ju inte klart innan han var hemma. Och så var det ju soligt så länge så myset med alla tända ljus syntes ju inte direkt men jag försökte ju iaf =)
Hoppas verkligen att vi kommer få många många år tillsammans!
Älskar dej Johan!
Puss
Kommentarer!
Postat av: Johan Älsklingen

Älskar dej massa mycket åxå! Kommer alltid att vara din! Du hade gjort det jätte mysigt ju, kan ju inte hjälpa att de va just ute, och maten va jätte god! =) PUSS

Kommenterat - 2009-04-23 / 16:07:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: