TravKvällen i måndags

2008-09-10 / 19:56:01
Har inte haft så mycket ork över till bloggande dom senaste dagarna. Mycket att stå i som pumpat ut mej ordentligt.

Men i måndags va stallgänget på travkväll. Först en guidad tur på stallbacken och sedan mat inne på travrestaurangen.
De va jag, Johan, Zandra, Erik och stallägarna.
Maten som de bjöds på va kyklingfilé och klyftpotatis och nån sås till.
Vi hade det verkligen jätte trevligt med massa skratt, några öl och nån drink.
Jag och Johan va dock inga höjdare på detta med att spela på hästar. Vi gick helt klart back. Men dom sista löpen gjorde väl att vi inte riktigt låg riktigt lika mycket minus =)
Rätt nöjd över mej själv som vågade ta mej fram till spelkassan och spela på hästar själv. Dvs, jag vågade gå ut bland folkstimmet.
Tog några lopp innan jag vågade bara =)

Vi tackar Monika och Christer för en jätte trevlig kväll!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: