Träningspass med Gino

2008-09-05 / 16:32:49

*bilden är inte från idag och inte på mej*
Ja, idag har jag ridit Gino.
Jobbade honom på fältet och jag kan lova att jag använt muskler jag inte visste fanns i min kropp.
Slet verkligen med att verkligen "rida" och tänka på min sits.
Han va ganska stel och motarbetlig i början, men efter en stunds trocklande gav han med sej och gick jätte fint och avslappnat. Tappade balansen lite i slutet men de va nog för att han blev trött.
Men mest trött blev nog jag =)
Fixade även till boxarna och packade till bädden så jag tror att den ska va bra när dom får komam in.
Har verkligen slitit =)

Är rätt nöjd med dagens arbete faktiskt. Så nu kan jag ta kvällen och invänta att älsklingen kommer hem från jobbet. Gick nån film på tv i kväll som verkade ganska så rolig Old school tror jag det hette.
Min "far" ringde upp idag åxå, dä ni. Va han visste så fanns inge grönnstarr i den delen av släkten heller. Men nu har jag ju redan tid för koll så jag går på den.
han skulle tydligen flytta ut till sommarstugan och sälja gården åxå.
Man kanske skulle ta och slå till på den =) Finns ju stall och grejer där. Men så ligger de mitt i skogen och ska man jobba tidigt och det är en meter snö så har man lite att göra.
Va ju trevligt att han ringde upp iaf.
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Maffig bild =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: