Tisdag med läkarbesök och optiker.

2008-09-10 / 20:02:42
Tisdagen började ganska stressigt för mej med att åka in till kil och in till en optiker som skulle kolla trycket i mina ögon.
Jag va livrädd och blev inge mindre rädd när jag såg pistolen han höll i sin hand som skulle mäta detta. Sen laddade han den med en plupp som såg ut som ett nålhuvud ungefär och sa att denna skulle studsa på mitt öga *chock*
Jag fick för mej att detta skulle va som när någon annan petar en i ögat och att de skulle göra ont.
Va HELT säker på att de skulle innebära smärta.
MEN denna lilla plupp kändes inte alls och allt gick jätte fort och smärtfritt.
Inga fel hade jag på ögonen heller.

Efter detta va de dax för mitt möte med den nya sköterskan som ska ha hand om mej ett tag.
Fick fylla i några formulär och sedan lite medicinska prover och tester.
Allt gick bra här åxå och då pratade hon med min nya läkare så mina tabletter blev utskrivna.
Så igår fick jag hämta ut dom hemska små pillren.
Mer om detta snart =)

Kan lägga till att natten innan denna dagen hade jag inga sömnisar, så jag hade sovit samanlagt en timme natten innan. Va trött som ett as och fick ränna runt på stan innan läkarbesöket, för ni ska inte tro att de fanns parkeringsplatser i närheten. Förutom en, och jag kan inte fickparkera så den kunde jag glömma =)
Dagen gick bra iaf men jag va rätt sliten på kvällen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: