Tidig morgon i stallet

2008-09-12 / 19:36:22
Tjoo!
Här sitter vi nu och försöker få vår nya tvillingkortbox att funka. Fick en för att jag förnyade abonemanget hos boxer.
Vissa kanaler tycks saknas bara. Men dom dyker kanske upp.
Dagen började med att jag gick upp vid halv 8, satt vid datorn ett tag innan jag tog mej frukost.
Sen kom mamma och hämtade mej (inte åka bil tidigt när man går på sömnisar) och så åkte vi upp till stallet.
Hovis har vart där idag och fixat till fötterna på grabbarna. Blev så små å söta så =)
När jag va klar i stallet åkte jag hem och tog det lugnt.
3dagen med tabletterna och den värsta yrheten har börjat ge sej. Men jga blir fort matt och orkar inte så mycket. Men nått possitivt måste det ju va med dom eftersom jag vaknar tidigt. Jag som sover så länge annars.
Så min bästa vän idag har vart king.com =) Den sidan är guld värd.
Nu på kvällskvisten har vi käkat mat från Petrus kiosken och jag har vart och städat iordning åt katterna. Dom har fått nya lådor och sand. Plus mer mat =) Ska de ut i ena änden måste dom ju få in nått i den andra *fniss*
Nu ska vi se om de går att fixa till kanalerna.
Syns kanske senare.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: