Söndagen

2008-09-15 / 08:07:33
Ja, va gjorde vi igår tro.
Vi var i stallet ganska så tidigt och behandlade Gino. Pysslade och skottade och gjorde det lite fint.
Fick även ett besked om stallet med det tar jag i nästa inlägg.
Em spenderade vi med en varsin dator och massa king.com spelande mot varandra =) Riktigt slappt.
Hade en ganska bra dag psykiskt när vi tog det så lugnt och skönt.
På kvällen beställde vi mat från VP och satte oss vid tvn och myste.
Kollade först på "Hål i väggen" Innebörden av programet hajjade vi väl inte, men de va väl lite kul. Och att Björn gustavsson var med i tights va väl det som drog mest =) Såg ut som någon form av rymdgubbe =)

Efter det satt jag på blocket lite och kikade efter en westernsadel. Nu när jag fått veta att mina andra sadlar är sålda så är de väl läge att försöka hitta något som man kan trivas i och som passar bra. Är grymt inne på westernsadel där. Men får se.
Någon som har en beg Westernsadel att sälja? Ska väl passa en kort frieser utan manke som är rak i ryggen =)

Efter detta så kikade vi på Ghost of Mars, lyckades ju få tag på den filmen.

Den va inte riktigt som jag tänkt mej.
För några år sedan när jag såg den så fick jag rysningar och någon konstig känsla i kroppen. Tyckte att den va jätte läskig.
Vet inte om jag kanske va mer lättskrämd på den tiden.
Den va ju läskig och så som jag tänkt mej, men trodde att den skulle vara värre.
Den utspelar sej iaf på mars, där ett gäng soldater ska till ett fängelse och eskortera en "farlig" fånge.
De visar sej att det finns något mycket farligare på marken dom är än den oskyldigt morddömda Williams.
För att inte berätta för mycket nu då så håller jag tyst =)
Filmen utspelar sej ju som sagt på mars. Och jag vet inte om det kan va därför hela vilmen är väldigt röd.
Gillar du rysare och Ice cub tycker jag absolut att du ska se filmen. För lite skrämmer den att =)

Även Transporter 1-2 stjärnan (Jason Statham) är med och spelar någon översexuell polis snubbe. Måste vart bland dom första filmerna han gjorde.
Han gör sej helt klart bättre i Transporter filmerna *nickar*

Ghost of Mars får då 3/5 tassar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: