Nytt vinnarbud på Tradera

2008-09-12 / 07:37:59
Nu har jag vart i farten och budat igen. =)
Först va de ju hundhalsbandet
Sen minibananväxt och en vinterbanan växt.
Inget av detta har kommit ännu.
Sen igår fick jag ett vinnande bud på ett snyggt linne åxå som älsklingen gav till mej sedan.
Såhär ser det ut.

Jag tycker iaf att det va fint.
Tack älskling för de fina linnet!♥
Hoppas att alla grejerna kommer så snart de bara går.
Har även ett par ridbyxor som väntar på mej på posten.
Använder sällan ridbyxor, men vill ha ett par nu när jag ska ha igång hästarna så de kanske är lättare att jobba på min sits.
King va de ja =)
Kram
Kommentarer!
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Skitsnygg topp!!!

Du skulle nog passa jättebra i den.



Kram A-M

Kommenterat - 2008-09-12 / 12:31:13  | URL - http://s0me0ne.blogg.se/?c=120834284
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: