NUE möte igen

2008-09-16 / 21:55:11
Tjoo!
Imorse var jag riktigt trött och sliten efter gårdagens slit. Hade tänkt mej att jag skulle gå upp vid 7 som jag gjort den senaste veckan. Men icke. Älsklingen kom in med tabletten och efter det somnade jag så fint igen så =)
Tog hårt på mej att härja så i stallet igår.
Hade tänkt att om jag va uppe tidigt så skulle jag hinna göra lite mer och slippa stressa innan jag skulle in till stan och NUE mötet. Men jag behövde inte stressa ändå. Skulle trots allt inte vara där förän 15 =)
Men jag ville va ute i tid så jag skulle slippa få panik om jag inte hittade någon parkering direkt. Gick ju inte så lätt sist =/ De visade sej ju när jag 40 minuter innan mötet skulle börja, fick en parkering utanför dörren *fniss*
Så jag satt i bilen och ugglade ett tag.
Väl inne hos sköterskan var det mest frågor hur veckan med tabletterna varit och lite vanlig undersökning. Inge avancerat alls.
Ska dubbla dosen i morgon så nu kommer jag bli mer groggy och yr ett tag igen. Men hoppas att det inte blir så farligt. vill ju orka med stallet så mycket som möjligt.
men ska inte ta ut något i förskott.
Har även fått frågan om jag vill gå på gruppmöten tillsammans med några tjejer i samma ålder som åxå har ADHD. Tänkte att de kanske kan va bra för mej. Dom hade tydligen haft kul på dom tidigare träffarna. Får väl iaf prova och ge det en chans. Kan ju va kul och höra om någon tycker och tänker som mej.
Annars har jag inte gjort så mycket under dagen. Va in och fixade ny mat till degusarna när jag var i stan. Så nu är dom nöjda igen åxå.
Nu på kvällskvisten har vi kikat på Idol och nu kollar vi på vem kan slå filip och fredrik.
Har även planterat mina banan frön. Ska bli spännande och se om det blir något.
King.com har fått lite konkurans här hemma åxå. Upptäckte att HP hade ett spelprogram i datorn inlaggt så det fanns massa spel där. Och de verkade va bra spel åxå. Har dock bara prövat 3 och de va säkert mins 30stycken =)
Så nu har jag något att göra i morgon om jag är groggy och bara vill ligga i sängen=)
Tro det eller ej, men vi kollade aldrig på någon film igår =) Så jag har ingen att skriva om. Dålig stil va =) Jag som är så grym på att berätta *hahaha*
Ska återgå till tvn nu.
Ha en bra kväll!
Kramar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: