Möte med nya läkaren

2008-09-02 / 21:08:28
Haj
Idag har jag fått lite gjort =)
Va på möte med nya läkaren, sköterska, arbetsterapeft (stavas) och kurator idag.
Va nervös innan över att prata med alla i grupp så. Men de gick riktigt bra faktiskt.
Vi gick igenom utredningen om mej och jag fick berätta ytterligare lite saker om mitt liv. Sen pratade vi om nya medicinerna som jag ska få.
Fick dom alltså inte idag, men de jag fått veta om dom idag gör att allt känns ganska så bra.
Ska till sköterskan på tisdag och ta lite tester och så för att sedan om allt ser bra ut få dom utskrivna.
Va så skönt för dom här läkarna tyckte att det va starkt gjort av mej att jag vart ute och kämpat med min sociala fobi, och dom fick mej inte att känna mej som en knarkare bara för att jag går på sömntabletter. HUr skönt som hellst.
Efter mötet åkte jag till kil och hälsade på inne på mitt jobb. Riktigt starkt gjort av mej själv tycker jag.
Fick min julklapp av chefen och snackade lite. Alla va så glada att se mej och de va kul.
Fick en kaffe/vattenkokar maskin som tydligen skulle göra gott kaffe. Passar rätt bra för jag hade bara en trasig kaffekokare innan.
Så genom allt detta känner jag mej jätte nöjd med mej själv =)
Skönt att få göra de ibland åxå.
Återkommer!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: