Mor och Far på besök

2008-09-06 / 22:11:14
Efter stallet åkte vi hem och städade lite och plockade iordning.
Mamma och pappa har vart här så vi har käkat nachos och sett på film.
Va riktigt mysigt. Även om pappa tyckte att ett strömavbrott skulle gjort susen mitt i filmen. Men vi andra gillade den =)
Mamma hade köpt nya vinglas åt mej som hon hade med. Fast hon hade köpt två sorter så hon hade med ett glas av varje för att jag skulle få välja.
När dom skulle åka hem så sa mamma till pappa håll denna kassen men va försiktig för det är glas i den.
Det är ingen fara säger han och ska skoja till det och börjar snurra kassen uver sej som en propeler. SMACK säger de och han lyckas få in kassen i hallampan som åker ner och går totalt isönder.
Detta låter inte lika roligt i skrift som det verkligen var. De va glas i hela hallen. Men vi tror att vinglasen höll iaf =) Nu är jag lovad en ny hall lampa. Så jag tror jag gick plus denna kvällen. Först bjöd dom på maten, sen trasiga lampan och lovad en ny. Hoppas det inte va antikvärde på den gamla bara som suttit här sen farfar bodde i huset =)
Nu är vi trött mätta och belåtna och ska väl fortsätta med filmtittandet ett tag till =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: