Lämnar er ett tag...

2008-09-19 / 16:33:21
Jag mår så himla kasst så jag kommer att lämna bloggen en tid nu.
Inge kul att varje dag skriva om bara elände och hur kasst man mår.
Psyket är kasst och det finns inga krafter till någonting.
Därför kommer jag att ligga lågt ett tag.
Lovar att jag kommer tillbaka när jag kommit på benen igen.
Vill åxå att alla ska veta att jag inte alltid har oken att prata med någon, inte ens via msn. Menar verkligen inget illa med detta, känner bara att jag inte alltid orkar.
Hoppas inte att någon tagit illa vid sej av att jag inte svarat.
Ha det så bra under tiden som jag är borta.
Kramar om er alla!
Kommentarer!
Postat av: Mie

Men vännen!!

Hoppas verkligen att du får må bättre snart!!!

Finns här!!

Kram!

Kommenterat - 2008-09-20 / 21:36:10
Postat av: Mona

DU har blivit utmanad i min blogg :)

Kommenterat - 2008-09-21 / 18:41:01  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Johan älskling

Jag älskar dej sjukt mycket du är mitt allt! Puss Puss Darling.

Kommenterat - 2008-09-25 / 06:20:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: