Kommer att bli ensam i stallet =(

2008-09-15 / 08:14:03
Igår fick vi i stallet ett besked. Z kommer att flytta till hus och kommer då inte längre behöva ha kvar hästarna hos oss.
Jätte kul för dom att dom äntligen hittat ett hus.
Så jag kommer att ha stallet helt för mej själv. Blir ju en liten fördel med att de kommer att finnas hagar att byta mellan och mer plats i stallet. Men de kommer åxå bli ständigt ensamma besök i stallet.
Hoppas att hon kommer att hälsa på *befallning*
Men ett stort Grattis till Z och E iaf.
Hoppas att allt kommer att gå bra.

Så nu kommer det väl bli att jag flyttar in Jumjum I Grolles gamla box, så blir det en mycket längre stallgång. Men jag ser ju sådär lagom fram emot att göra om torv bädden i en box till =/ Men får väl hoppas att jag kan få lite hjälp.
Kommer ju bli mycket mer öppet om jag flyttar boxen och man kommer kunna ha två hästar på gången, det underlättar ju om jag har med mej någon som ska med ut och rida och så.
Får se om jag orkar flytta över allt till den boxen sen.
Men så är det ju detta med orken åxå.
Ni får väl veta i kväll hur det gått.
Nu ska jag ta och besöka King.com lite =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: