Kikar på Scrubs

2008-09-29 / 23:19:07

Sitter här i det ensama mörkret och kollar på scrubs. Känns som evigheter sen jag satt och kollade på det nu.
Men älskar verkligen serien.
Älsklingen har gått å lagt sej för länge sen. Han är trött ha =)
Måste säga att det är riktigt roande att ha degusarna brevid tvn. man ser allt som händer där inne =)
Bäbis ligger på taket och blänger ner på dom. Medans dom hoppar upp på vattenskålen och luktar på henne.
Dom va ju så himla rädda först. Men tror att nyfikenheten tar över nu.
Sen har dom ju två linslusar som står på andra sidan glaset och kollar på dom åxå *fniss*
Pimpen och Harry är som klistermärken mot glaset nu när dom kan se.
Frågan är ju om degusarna kan se ut när det bara är massa näsor på glaset.
Har tagit nya bilder på dom, men har fortfarande inte fått in dom i datorn.
Ska försöka få tummen ur och göra det i morgon.
Vet ju iaf att det är några som vill se hur dom ser ut nu när dom är lite äldre =)


Har sett lite filmer under kvällarna som jag inte skrivit om än, så de ska jag åxå försöka göra.
Sen att jag inte är så bra på att skriva om filmen är väl en annan sak =) Men ni får ju iaf lite filmtips.
Nu ska jag nattkissa hundarna och sen fortsätta kolla på Scrubs.
Sov så gott!!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: