Johan har lagt ut annons på Gôlfen *chock*

2008-09-15 / 22:55:55
Nu är det där trakiskt hemska gjort. Min svarta pärla ska säljas =( Jag vill ju ha den jue.

Här hittar ni annonsen om ni skulle vara intresserade av den Kära golfen



De är ju en riktigt fin bil aif. Och hade jag pengar så hade jag köpt den och haft den som finbil. Men dom pengarna har jag inte *snyft*
Hoppas han kommer till ett bra ställe stackar =)
*suck* De är denna bilden som gjorde att jag visste vem Johan va. Eller hur man ska säga. Han hade den iaf när vi träffades.
Men eftersom min älskling nu vill sälja den så får jag väl nöjja mej med Rs6an. De är in inga fel på den inte =)
Får se om den blir såld nu eller inte. Han va väl mest intresserad av att höra vad han får för bud på den.
Så om ni vill så kan ni ju lägga ett bud här inne =) Dock inga skammbud!
kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: