Idol Andreas Larsson- I want to break free

2008-09-11 / 21:48:55

Tycker att det va så himla starkt gjort av Andreas att våga sjunga trots att han va så nervös så han inte kunde prata.
Snällt av Peter att fixa en andra chans till honom åxå.
Men frågan är om det är det rätta för grabben.
Men jag hoppas att nervositeten släpper för jag tror att han har riktigt bra röst bara han slappnar av.

GO MANNEN och lycka till!!!!!

Vad tycker ni andra om denna "kupp"??
Kommentarer!
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Jag tror att stackarn kommer rasa ihop på scenen i stockholm tyvärr. Han klarade knappt av det med bara några stycken i rummet, tänk er en hel salong med folk.

Men han hade bra röst, utan tvekan.

Men jag tror även att juryn vet vad dom gör, dom ville ju att han skulle träna sin nervositet och sen återkomma nästa år.



Kram på dig tösen

Kommenterat - 2008-09-12 / 12:29:05  | URL - http://s0me0ne.blogg.se/?c=120834284
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: