GodMorgon!

2008-09-12 / 07:33:12
Vaken tidigt ytterilager en dag. Tror att det är rätt bra =)
Ska upp till stallet om nån timme för hovslagaren kommer och sätter skor på hästarna.
Ska bli så skönt att börja rida igen.
Gårdagen var ganska så lugnt. Minsta lilla ansträngning så blev jag matt och groggy.
Trots detta så släpade jag med Johan ut med hundarna. Jag cyklade och han gick. Mer om detta kan ni läsa om i hundarnas egna blogg
Va iaf väldigt stolt över småglinen =) Men jag skakade i hela kroppen efter att vi va hemma igen och det bankade i huvudet.
På kvällen så grillade vi och satt och kollade Christine, idol och vem kan slå Filip och Fradrik. Slappade mest.
När vi la oss kollade vi på Spiderwick, men jag va rätt borta av sömnisen så jag kollade inte färdigt på hela filmen.
Nu ska jag ta och träffa min bästa vän king.com en stund =)
Ha en bra dag!
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: