GodMorgon blogg världen

2008-09-29 / 06:52:26
Ännu en morgon jag är vaken i tid, ändå somnade jag inte förän vid 3 i nattt och har sovit jätte oroligt under den stunden.
Är verkligen minus grader idag åxå *chock*
Älsklingen fick skrapa is på rutorna.
Har väl inga direkta planer för dagen, ska väl upp och ta hand om stackars Gino lite senare i em.
Fattar fortfarande inte varför de va tvunget at bli såhär igen. Blir så himla less p alla motgångar.

Degusarna har överlevt natten med katterna iaf =)
Men jag höll på att bli mördad av Siri förut när jag skulle va snäll och släppa ut henne.
OBS!! Bär aldrig en rädd katt i bara underkläderna.
Så nu har jag ett fint kärleksmärke från henne på mit ben =)
Hon ville minsan inte ut i kylan.
Ha en bra dag!!
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: