God morgon Bloggen

2008-09-26 / 07:51:02
Här är man uppe med tuppen nu för tiden. =)
Är dock trött som ett as. men blir nog bara annu tröttare om jag sover vidare. Så jag kan väl lika gärna sitta här i sängen och mysa till det lite med hundarna.

Idag ska jag klippa mej. Bara topparna, men det är välbehövligt. Har ju fått ganska så långt hår, men jädrar va trassligt det är nu.
Ska klippa mej hos en gammal klasskompis som blev frissör. En annan blev ju ingenting *rodnar*
Ska bli kul att sitta och prata med henne en stund. va ett bra tag sedan vi träffades.
Nu ska jag ta mej något att äta.
Ha en bra dag!!
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Ja hade jätte trevligt igår :) hihi

Kul att du är tillbaka me bloggandet. Hur är de? Bättre? kram

Kommenterat - 2008-09-26 / 08:07:41  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: