Gino trasig igen *gråter*

2008-09-28 / 20:40:09
*stortjuter* 6



Gino har kliat isönder sej igen. Precis på samma sätt som förra året 6
De går inte att ta i honom han bara kastar sej, sparkar och hugger efter mej.
Detta måste ju betyda att det inte är skabb eftersom sista behandlingsdagen va idag.
Det är någon tjock vätska som runnit ut ur såret och stelnat.
De går inte att tvätta det eller smörja honom för han blir helt galen och skakar.
Detta är verkligen ingenting som jag orkar med nu. Jag som själv mår så himla dåligt.
Nu måste jag på något sätt ta mej in till hästkliniken med honom.
HUR???
Jag får inte köra släp, pappa jobbar borta, det enda släpet jag får tag på är ett boggie och det kan jag absolut inte köra.
Blir man av med körkortet om man kör släp med bara Bkort? Eller blir det bara böter?
Sist behövde han ju sövas för att man skulle kunna röra och titta på såret.
Och ändå hjälpte inte behandlingen som min "vanliga" vet gjorde då.
Så kliniken kanske har ett bättre svar på vad som kan va fel. Vad tusan kan de va om det inte är skabb?? Någon form av eksem??
Va ju verkligen sugen på att få igång honom nu. Men nu kan jag glömma att rida honom igen.
Detta behövde jag verkligen INTE nu 6
Kommentarer!
Postat av: vanimelde

du får köra släp på B-kort så länge det inte ekipaget (bilen + släpet) överstiger 3,5 ton + att du inte överstiger vad din bil får dra. står på registereringsbeviset. dvs står det att din bil får dra max 1320 kan du inte dra ett släp som är reggat på 1430. För B-kort är det vad som står i regbeviset som gäller oavsett om släpet är tomt eller lastat.



missköter du dig ryker körkortet tyvärr.

Kommenterat - 2008-09-29 / 15:15:38  | URL - http://freewebs.com/vanimelde
Postat av: anette

Men fy, vart är det han kliar sig? har du några bilder på hur det ser ut??

Kommenterat - 2008-09-29 / 19:15:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: