Försöker lite smått komma tillbaka

2008-09-25 / 22:38:27
Hej på er vänner och bekanta.
Ska försöka komma tillbaka till bloggandet nu.
Känns som att det börjar gå åt lite mer rätt håll nu.
Anledningen till uppehållet har alltså varit pga tabletterna.
Det går inte att beskriva hur dåligt jag mått av dom.
Har inte haft kraft eller ork till någonting.
Har mått illa och vart jätte svag och yr, detta har gjort att jag inte orkat få i mej mycket och de har ju inte gjort saken bättre.
Har dock kämpat väldigt under den dåliga perioden.
Försökt att komma ut och vart i stallet och pysslat och försökt att iaf hålla igång lite.
Så hästarna har blivit lite motionerade och genom det har jag känt mej lite bättre iaf psykiskt.

Ska hålla mej kvar på denna medicin dosen ett tag innan det blir ökning igen så jag får stabilicera mej och komma tillbaka på benen igen. Hoppas att jag snart kommer att få känna något possitivt av dom.

Från idag så är jag helt ensam i stallet. LillBoppis flyttade idag och Z är väl snart helt ute ur stallet. Men det kommer nog ta lång tid innan jag får någon ordning där uppe. men de blir nog bra.

Nu har jag iaf fått ur mej lite =)
Kramar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: