Dystert och tråkigt väder

2008-09-04 / 21:12:40
Tjoo
Så sitter man här vid datorn igen.
Idag har jag vart i stallet och haft sällskap av E.
Trevligt att ha någon att prata med där upp.
Men nån ridning blev de ju inte eftersom hovis fortfarande inte vart där.
Tog en liten promenad på fältet med hundarna iaf så dom fick röra på sej.
Sen har jag suttit hemma och tittat ut genom fönstret på det dystra vädret.
Vill ha sommar igen. eller riktig vinter med massa snö. Inte höst med regn och lera.
Har kikat på idol nu, och man kan ju inte låta bli att skratta åt vissa. Va fan har dom inga vänner eller familj som ärligt kan säga att dom inte kan sjunga??
Har fått tid till optiker för att göra nått luft prov i ögonen för att se så inte grönstarr finns någonstans. Detta va något man va tvungen att kolla innan jag fick börja med tabletterna. Och eftersom min biologiska far tydligen inte har någon dotter längre och kan svara så vet jag inte om de finns några sånna gener på den sidan av familjen. Lika bra att göra testet för säkerhetsskull iaf så jag inte blir blind eller nått.

mamma har även haft kontakt med KilsBHK idag och vi har fått kontakt med en tjen som ska hjälpa mej och hundarna i privatlektioner. SÅÅÅÅ glad, hoppas hon ringer snart. Vill få riktig ordning på hundarna nu. ska bli så kul att jobba med dom alla 3 och veta att riktig hjälp finns och stöttar oss.
Vem vet, kanske tom vågar stälal ut Pimpen en sista gång innan jag bestämmer om han ska kastreras eller inte. Men detta är drömmar.
Nu sitter vi och kollar på Dukes of Hazzard, och de är en av mina favorit filmer. Så klockren. Så vill du se den så går den på 6an just precis nu.

Återgår  till filmen.
Kanske återvänder senare (läs inatt)
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mia

Håller tummarna att testet visar positivt till icke-blind!! Oj, det blev med ens svårt att skriva med tummarna hållna, får ta det när jag är klar!!



Kommenterat - 2008-09-05 / 11:30:12  | URL - http://fredthevov.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: