Concerta,dag 2

2008-09-11 / 12:19:36
Nu har jag sedan 6 i morse försökt att ta mej en sovmorgon. Men har somnat och vaknat hela tiden. Så jag verkar bli mer morgonpigg av tabletten.
Men nu när jag är uppe känner jag mej yr och groggy och har väldig huvudvärk.
Sen börjar jag känna mej lite psykiskt nedstämd och virrig. och känslorna svänger som tusan.
Vet att jag mått sämre den första tiden med andra tabletter åxå.
Bara en liten snabbraport. berättar hur jag mår under dagen åxå.
Vill få det nerskrivet så jag har koll på om jag kommer att bli nå bättre/sämre.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mia

Jobbigt när man börjar med ny medicin, innan man vet om den passar en eller inte!! Håller tummarna att det snart stabiliserar sig!! Kram!

Kommenterat - 2008-09-11 / 20:00:53  | URL - http://fredthevov.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: