Besatt av dataspel

2008-09-25 / 23:07:20
Nu under dom veckorna som jag inte orkat göra allt för mycket, har jag spenderat med ett spel.
Fish Tycoon heter det.
Hittade först en provvariant på nätet och blev så fast så jag köpte det på cdon.com
Man har hand om ett akvarium, föder upp fiskar och säljer avkommor. Och ska hitta 7 magiska fiskar. Har ännu bara hittat 5 =)
Här finns prov varianten, men på den ricktiga har man tillgång till allt.
Fish Tycoon

Köpte även hem Wildlife park 2
I det spelet ska man bygga och driva sitt eget zoo.
Har inte börjat på det än då jag vart helt inne i mitt akvarium *fniss*
Men Älsklingen har vart och provat de och de verkar roligt. Dock mer avancerat än fiskarna =)

Inne där jag hittade prov varianten på fisk spelet så fanns det ett spel som heter Alice Greenfingers.
I detta ska man odla plantor och sälja på marknad. Så mycket mer än de hann jag inte komma fram till under den timmen jag fick prova det.
Hittade ingen billig variant att köpa av det.

Så då vet ni vad jag sysselsatt mej med =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: