1a dagen med concertta

2008-09-10 / 20:12:29
Jaha, ja då va de i morse jag började med dom nya tabletterna.
Blev lite nervös igår när jag kollade bruksen på 2sidor om biverkningar och vad jag får och inte får göra.
Vaknade tidigt i morse iaf och tog en tablett, sen gick jag och la mej igen.
Fick gå upp flera gånger under morgonen för Harry och Lukas har spytt i omgångar. Men vid 11 gac jag upp och satt på mej kläder och försökte röra mej lite.
Har dock lite svårt att kunna känna om jag har några biverkningar.
Har feber. ont i halsen och är riktigt hängig. Men de kanske är lika så bra att jag är sjuk nu så jag slipper biverkningar om jag har tur.
Kan väl va så att jag är groggy och yr pga tabletterna. Men de kan ju va sjukan åxå.
Får se hur de känns i morgon.

Har tagit det väldigt lugnt idag iaf. Mest för att jag inte orkat stå längre stunder. Så king.com har vart min bästa vän idag =)
Mamma kom hit på em och hjälpte mej att få lite ordning här hemma. Och har nu kidnappat den spyende Lukas. Tror han ätit för mycket plommon. Va de är för fel på Harry vet jag inte. Han kanske bara va sympati dålig med storebror =)
Lukas har iaf spytt upp ett 20tal plommonkärnor.

Nu är de iaf rent och snyggt här hemma och jag kan slappna av på den biten.
Nu sitter vi och kollar på Idol, dom skulle ju va i karlstad idag. Kul å se om det är någon man känner igen =)
Sen ska vi väl kolal på "Vem kan slå Filip och Fredrik"
Kikade på det igår. Men egentligen blir jag rätt nervös på dom personerna. Dom pratar ju i munnen på varandra hela tiden och super mega fort. Hysteriska människor. Men lite roliga är dom =)
Återkommer kanske med ett till inlägg sedan.
Glöm inte att kika in i hundarnas blogg ibland åxå =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: