Vaken tidigt igen då =)

2008-10-09 / 07:04:09
Godmorgon på er läsare. Hoppas ni sovit gott.
Det har jag, men vaknade at jag låg precis på kanten på sängen. Hade jag vänt mej så hade jag nog hamnat på golvet.
Burrr va kallt det är på morgonen. Vill ju inte sticka en endaste då utanför täcket.

Ska till NUE sköterskan idag *blää* men inte förän i em. Så nu kan jag ta det lugnt hela dagen.
Älsklingen åkte precis till jobbet han. Saknar honom redan

Igår fick jag ihop 20+, ett+ mer än dagen innan
Hoppas jag får nån extra carje dag så jag kan känna mej lite nyttig.
Känns så jobbigt när folk tycker att man inte gör så mycket när jag bara går hemma och skrotar. Men jag slår vad om att min hjärna arbetar bra mycket mer än deras iaf.
För den jobbar på högvarv hela tiden.
Ha en bra dag.

Kommentarer!
Postat av: Mona

Hej!

Allt bra med dig? :)

Kram

Kommenterat - 2008-10-15 / 22:21:19
Postat av: Elin Lindqvist

Har samma heltids arbete som du, och folk verkar inte tycka att jag arbetar heller. Vem har egentligen rätt till att bestämma vad som räknas som arbete eller ej....?

Kram Elin

Kommenterat - 2009-03-19 / 15:33:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: