Va gjorde man igår då?

2008-10-08 / 07:29:18
Va ju ganska så lugnt under dagen igår. Men när Johan kom hem så åkte vi och fixade mat till alla hundar och katter i familjen. Köpte på så att det finns hemma ett tag. Men mycket mat blev det =)

Sen efter det åkte vi upp till stallet och små pysslade lite.
Kikade på Ginos (vad det nu är) Ser inte bättre ut, men är nog bättre för han är inte lika hysterisk.

Idag tror jag att jag kommer få klara mej upp dit själv. J ska hjälpa en kompis efter jobbet så han hinner nog inte bli med och är trött och sliten när han kommer hem. Jag får väl försöka att bita ihop antar jag
Det märks hur det blir.
På kvällen igår va vi och handlade lite mat, sen åkte vi hem och satt oss vid tvn. Slappade och kollade på inge vettigt allt.

Men idag börjar BONDE SÖKER FRU!!!! Har väntat länge. Sen är det väl programmet om dem tjocka människorna. Generation fett eller va de hette. Det tyckte jag va intressant.

Räknade ihop mina + Igår kväll. eftersom det va första dagen har jag svårt att säga om det va bra eller dåligt. Eller så skule man inte säga. Hur många det blev, för varje varje + va ju bra.
Jag fick iaf ihop hela 19st +
Får se hur många det blir idag.
Än så länge känner jag mej seg och jävlig.
Och ännu mer seg när jag vet att stallet blir ensamt *suck*
Nu ska jag kika runt lite. Ha de bra!


Kommentarer!
Postat av: Elin Lindqvist

Halloj! Var inte snål med dina + !! Har du en dålig dag så sänk bara nivån med vad som räknas som + den dagen!! Vaknat?> + !! Vart ute med hunden?> + !! Bytt kläder?> + !! Duschat?> + !! Ja, du hajar. =)

Kramiz!

Kommenterat - 2009-03-19 / 15:26:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: