Överlevde tandläkaren igår.

2008-10-29 / 09:59:08
God morgon, eller middag eller va ed det är nu.
Hur som hellst var jag helt sjukt trött idag. Har försökt att öppna ögonen sen klockan 8. Nu var det möjligt.
Jag har ju mått super i två dagar nu, och detta gör ju givetvis att hjärnan arbetar på kanske vettigare saker. Så då blir jag väl trött.
Är så nöjd över att jag inte haft minnsta int i magen och inte mått illa eller kämmt mej dålig under två dagar. Hoppas att det håller i sej. För va mycket mer energi man får när magen funkar.

Tandläkaren igår var dock en skräck. Jag trodde att det bara skulle vara en lätt borrning. Shit va fel jag hade. dom bedövade hur mycket som hellst men ändå kändes det. och tillslut gick det inte att bedöva mer än dom gjort.
Sen hade jag ju bitit isönder en tand åxå. Tanden längst in. Så dom bände ju upp munnen på mej som tusan för att komma åt.
Jag tyckte det var jätte obehagligt.
Fick sitta kvar där inne ett tag när jga var färdig, så att jag fick tillbaka färgen jag tappade i ansiktet.
Shit va bedövningen satt i länge efteråt åxå.
Jag hatar bedövningskänslan. Och det kryper i mej så jag nästan svimmar bara för att jag tycker att den är så obehaglig.
Så var det även när dom bedövade armen på mej när jag skulle sätta in p-staven.
Går som sagt inte beskriva känslan jag har i nom mej när jag tänker på det bedövade stället.
Ja jag v et att jag är konstig.

Nu ska jag inte tillbaka till tandis på ett år iaf. Det känns skönt att veta att allt ser bra ut i munnen nu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: