Organiserad Oordning i livet

2008-10-07 / 08:15:38
God morgon på er!
Som ni ser på tiden jag skrev detta så kämpar jag fortfarande på med att vara uppe i dit.
Tog mej bara en sovmorgon under helgen.
Tycker ju att jag borde bli trött på riktigt nångång. Så jag slipper tabletterna.
Varför har jag inte bloggat på ett tag??
Jo helt enkelt för jag inte haft någon som hellst motivation till det.
Har försökt att kämpa på i vardagen och försöker sakta men säkert att ta reda på vem jag är. Och vad mitt "call" i livet är.
Kan inte säga att jag mått så jätte bra sen jag skrev sist. Men jag har fler ljuspunkter än vad jag hade då.
Men även haft lite motgångar emellanåt.
Men jag känner att någonstans i kroppen så är jag på rätt väg. Är bara lite gegga judt där så det är svårt att ta sej fram.
Har haft mycket problem med megen dom senaste veckorna. Får nog bli så att jag går till doktor och kollar upp vad det verkligen är. För jag börjar fundera på om det är något allvarligare än vad jag trott. Detta märks på vissa grejer som jag inte vill skriva ut.

Har iaf en lycka i mitt liv och en grej som jag ser fram emot så himla mycket just nu. Vill så gärna berätta, men bestämmer att jag gör det när allt är klart. Men glädjen jag känner över detta gör att jag ser framåt med ett leende.

Här hemma händer det väl inget speciellt. Allt knallar på i sin vanliga gång. Fast mamma är i danmark hela veckan så jagf får klara mej utan att ha henne att ringa till om det är något.
Även om jag bott hemifrån många år så har det alltid vart skönt att veta att jag har henne i närheten =)


Igår på mötet så fick jag ett smart tips från en tjej. (skriver inte ut nmanen på dom i gruppen)  Hur som hellst,
Detta va att ge mej själv + för varje grej jag får gjord /dag. Varje kväll räknar jag ihop plussen och ser hur det har gått. Det bästa är ju att det inte kan bli en dag utan +
För jag har ju ändå några måsten varje dag. Ska försöka att fullfölja detta och se vad jag tycker. Gillar ju att skriva om helt obetydliga saker =) Som tidigare när jag hade min hundpromenad bok *fniss*
Vissa dagar kanske det inte blir så många +, medans det dom dagarna jag mår bättre blir många fler och genom det mår jag bättre, samtidigt kan jag gå tillbaka i boken och se hur det gått.
Skriver väl in resultatet i kväll. Vill kanske inte skriva VAD jag gjort, men dom + jag samlat ihop iaf.
Får se om det blir något för mej detta =) eller om jag glömmer bort det

Återkommer med detta under dagen. Måste ju fixa ett block att skriva i åxå =)




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: