Morrn Morrn!!

2008-10-20 / 07:09:28
God morgon i it världen.
Hoppas ni sovit gott.
Johan åkte fär en liten stund sedan, och även mamma som vart här med Lukas och Julia.
Så nu ligger jag och trängs med 4 hundar i s'ngen. Och alla vill onekligen ligag där jag ligger.
Skönt att vara vaken tidigt iaf.
Så har jag mycket tid på mej innan jag ska åka in till stan.
Gillar inte detta riktigt med att åka in till stan och köra bil. Hitta parkeringsplats är ju rena mardrömmen i de hörnet av karlstad som jag ska till.
 Men de ska nog gå bra. Kul att möta dom tjejerna som var på mötet igen.


Vet inte vad jag ska ta mej till med Harry. Han är förjävlig. Han lyssnar inte utan lever i sin egen värld. Förutom när han ser grannen då både hör och ser han. Och skäller lika mycket varje gång. Han ser dom varje dag men lika fan för det så måste han åxå skälla på dom varje dag. Och jag blir så jävla besviken. Grannarna måste ju hata mej.
Antiskällhalsbandet funkar inte alls.
Sen tex i stallet kan man stå och ropa på honom jätte länge. han kan va i närheten, men han bara total ignorerar mej. Sen kan han komma lallandes och man blir jätte nöjd. Ända tills man märker att det var något helt annat han var på väg emot.

Nu ska jag se om jag kan få fart på det stackars Sims spelet som jag inte vet hur det funkar.
Syns om en stund igen.
Kram!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: