Morgonpigg??

2008-10-31 / 07:09:07
Nja, kan jag väl inte säga kanske. Men rent jävlig mot mej själv kan jag nog hålla med om. Vill vara uppe tidigt så jag känner att jag iaf är uppe. Även om jag inte gör nå speciellr vid denna tiden.
Just nu har jag haft lite småbråk med vuze som tydligen bestämmt sej för att byta skepnad.
Men jag kommer väl in i det.

Torsdags kvällen var lugn och skön. Vi satt och tittade på tv en stund sen gick vi in i sovrummet och kikade på film. Eller ja, vi satt på en film sen somnade vi

Under kvällen hade vi haft kvällsfodring och var upp och tagit in grabbarna. Dom fick sej en varsin borst och mysstund som verkade va uppskattad.
Ginos skorpor va nästan helt borta
Dom som fanns kvar satt bara i håret. Så han är väl istort sett återställt. Nu är det bara det psykiska vi får jobba på så att det går att börja sitta på honom.
Det sitter ju kvar i honom att det gör ont så han kommer nog gå och tycka att det är obehagligt ett tag till.
Men massa massage och pyssel och lite häng på honom så ska det nog gå bra.
Tänkte försöka mej upp på honom barbacka i helgen då de skulle bli fint väder.
Då har jag ju även nån med mej ifall det skulle hända något.
Så *håller tummar* till veckan kanske jag kan börja rätta igång dom små liven igen.
Bara hoppas att även min kropp håller åxå.
Ska bli så kul!!!


Kommentarer!
Postat av: Elin Lindqvist

Snygg, snygg, snygg!!!

Kommenterat - 2009-03-19 / 15:49:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: