Mått så bra i 2 dagar

2008-10-29 / 10:12:19
Som jag sagt så har jag ju haft två dagar utan att behöva lida av att magen värker eller att jag mår illa och kämmer panikattackerna smyga sej på.
Det har varit så grymt skönt så ni kan inte ana.
Vill fortsätta att ha det såhär.
Nu har jag inga läkarbesäk eller möten på resten av veckan. Så denna tiden ska jag bara slappna av och ta det lugnt.
Sitta med datorn lite på morgonen och sedan utan att stressa göra någonting vettigt under dagen.

King.com sidan har blivit lite små tråkig. Förr fick man sitta i kö under dom delarna av dagen som det var mycket folk inne och spelade. Nu får man vänta på en reklamskyllt HELA tiden och varje gång istället.
Inte alls kul.
Sen så la ju sulky sidan ner för ett tag sedan. Och jag kom in på Travzonen istället. Det är väl hyffsat bra det åxå, men mina hästar blir ju bara skadade
Och så var det lång vänte tid på utbyggnationerna.
Men det är väl inte så illa än att man kan kämpa på. Kanske har jag en stjärnhäst där någonstans.

Måste försöka att fixa min digitalkamera så jag kan bidra med lite nya bilder här inne. Känns som att jag inte kommit med något riktigt nytt på länge nu. Och det är ju lite tråkigt.
Men jga ska försöka fixa till det under dagen.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: